Jednak może to być również uroczysta gala czy bankiet, na który zapraszamy klientów lub potencjalnych partnerów biznesowych – głównie w celu nawiązania nowych kontaktów lub zwieńczenia owocnych negocjacji. I w jednym, i w drugim przypadku kluczową rolę odgrywa lokal na imprezę firmową.
W Hotelu Victoria znajdą Państwo zarówno elegancką salę na bankiet firmowy, jak i również miejsce na imprezę integracyjną. Zastanawiając się nad organizacją przyjęcia firmowego w naszym hotelu, warto pamiętać, że:
-
nasz szef kuchni zadba o odpowiednie menu i perfekcyjnie przyrządzone dania, dostosowane do klimatu imprezy;
-
dysponujemy profesjonalną załogą kelnerską, która jest przygotowana zarówno do obsługi wytwornych bankietów, jak i innych imprez;
-
zaproszonym gościom lub pracownikom można zarezerwować komfortowy nocleg w pokojach hotelowych.
Niemałe znaczenie ma również lokalizacja Hotelu Victoria – znajdujemy się w centrum Olkusza, w pobliżu urzekających terenów Ojcowskiego Parku Narodowego. Wynajmując u nas lokal na imprezę integracyjną, można również zorganizować dla pracowników wyprawę z przewodnikiem: do najbardziej popularnych atrakcji w okolicy należy m.in. zamek w Pieskowej Skale, Grota Łokietka czy Maczuga Herkulesa. Połączenie imprezy integracyjnej z wypoczynkiem na łonie natury pozwoli „naładować akumulatory” i powrócić do pracy z podwójną dawką energii.